01 M11-3772010 ASSEMBLEA LAMPADA TESTA – FR LH
02 M11-3772020 ASSEMBLEA LAMPADA PRINCIPALE – FR RH
03 M11-3732100 ASSY FOGLAMP – FR LH
04 M11-3732200 ASSY FOGLAMP - FR RH
05 M11-3714050 ASSEMBLEA LAMPADA DI TETTU – FR LH
06 M11-3714060 ASSEMBLEA LAMPADA DI TETTU – FR RH
07 M11-3731010 ASSEMBLEA LAMPADA – TURNING LH
08 M11-3731020 ASSEMBLEA LAMPADA – TURNNING RH
09 M11-3773010 ASSEMBLEA FANALE POSTERIORE – RR LH
10 M11-3773020 ASSEMBLEA LUCE DI POSTERIORE – RR RH
11 M11-3714010 ASSEMBLEA LAMPADA DI TETTU – FR
Luci indicatrici è d'avvertimentu
1 indicatore di cinghia dentata di distribuzione
Per certi veiculi impurtati cù trasmissione à cinghia dentata di distribuzione è arbre à camme in testa, a durata di vita di a cinghia dentata di distribuzione di u mutore hè generalmente limitata (circa 10 milioni di km), è deve esse rimpiazzata in quellu mumentu. Per permette à u persunale di manutenzione di rimpiazzà a cinghia dentata di distribuzione in tempu, l'indicatore di durata di vita di a cinghia di distribuzione "t.belt" hè stallatu nantu à u pannellu di strumenti. I seguenti punti devenu esse attenti durante l'usu.
(1) Quandu a luce indicatrice hè accesa, osservate subitu u contachilometri. Sè u chilometraggio accumulatu righjunghji o supera i 10000 km, a cinghia dentata di distribuzione deve esse rimpiazzata, altrimenti a cinghia dentata di distribuzione pò rompe si è u mutore ùn pò micca funziunà nurmalmente.
(2) Dopu avè rimpiazzatu a nova cinghia dentata di distribuzione, cacciate u tappu di gomma fora di l'interruttore di reset nantu à u pannellu di u contachilometri è appughjà l'interruttore di reset à l'internu cù una piccula asta tonda per spegne l'indicatore di a cinghia dentata di distribuzione. Sè a luce indicatrice ùn si spegne micca dopu avè azionatu l'interruttore di reset, pò esse chì l'interruttore di reset si fiasca o chì u circuitu sia à terra. Riparate è eliminate u difettu.
(3) Dopu avè rimpiazzatu a nova cinghia dentata di distribuzione, caccià u contachilometri è aghjustà tutte e letture di u contachilometri à "0".
(4) Sè a luce indicatrice hè accesa prima chì u veiculu sia statu guidatu per 10 milioni di km, appughjà l'interruttore di reset per spegne a luce indicatrice di a cinghia dentata di distribuzione.
(5) Sè a cinghia dentata di distribuzione hè rimpiazzata prima chì a luce indicatrice sia accesa, cacciate u contachilometri è resettate u contatore d'intervalli per fà chì u contachilometri in u contachilometri sia
Allineate a pusizione zero di l'ingranaggio contr'à l'ingranaggio di trasmissione.
(6) Sè solu u contachilometri hè rimpiazzatu invece di a cinghia dentata di distribuzione, mette l'ingranaggio di u contachilometri à a pusizione di u contachilometri originale.
2 spia d'avvertimentu di a temperatura di scaricu
A causa di l'installazione di un convertitore cataliticu à trè vie nantu à u tubu di scaricu di e vitture muderne, a temperatura di i gasi di scaricu hè aumentata, ma una temperatura di i gasi di scaricu troppu alta pò facilmente dannà u convertitore cataliticu à trè vie. Dunque, stu tipu di vitture hè dotata di un dispositivu d'allarme di temperatura di i gasi di scaricu. Quandu a spia di avvertimentu di a temperatura di i gasi di scaricu hè accesa, u cunduttore deve riduce immediatamente a velocità o piantà. Dopu chì a temperatura di i gasi di scaricu hè calata, a spia si spegnerà automaticamente (ma a spia di avvertimentu di a temperatura di i gasi di scaricu fusibile resterà accesa se ùn hè micca aghjustata o riparata dopu esse accesa). Se a spia di avvertimentu di a temperatura di i gasi di scaricu ùn si spegne, a causa deve esse truvata è u difettu deve esse eliminatu prima di guidà.
3 spia di frenu
A luce di avvertimentu di i freni hè rossa cù un "!" in u simbulu di u cerchju. Sè a luce rossa di avvertimentu di i freni hè accesa, esistenu e seguenti cundizioni in u sistema di freni:
(1) A piastra di frizione di u frenu hè seriamente usurata;
(2) U livellu di u liquidu di frenu hè troppu bassu;
(3) U frenu di stazionamentu hè statu strettu (l'interruttore di u frenu di stazionamentu hè chjusu);
(4) In generale, se a spia rossa di i freni hè accesa, a spia di l'ABS serà accesa à u listessu tempu, perchè l'ABS ùn pò micca ghjucà u so rolu duvutu in casu di guastu di u sistema di frenata cunvinziunale.
4 spia di avvertimentu di freni antibloccaggio
A spia di avvertimentu di i freni antibloccaggio hè gialla (o ambra), cù a parola "ABS" in u cerchju.
Per i veiculi equipaggiati cù un sistema di frenata antibloccaggio (ABS), quandu l'interruttore di accensione hè giratu in a pusizione "on", a spia di avvertimentu ABS nantu à u pannellu di strumenti hè accesa per 3 s è 6 s, chì hè u prucessu di autotest di l'ABS è hè un fenomenu nurmale. Una volta finitu u prucessu di autotest, se l'ABS hè nurmale, a spia di l'allarme si spegnerà. Se a spia di avvertimentu ABS hè continuamente accesa dopu à l'autotest, indica chì l'unità di cuntrollu elettronicu ABS hà rilevatu un difettu chì ùn hè micca favurevule à u funziunamentu nurmale di u sistema di frenata antibloccaggio (per esempiu, quandu a velocità di u veiculu supera i 20 km/h, u signale di u sensore di velocità di a rota hè anormale), o l'EBV (Sistema elettronicu di distribuzione di a forza di frenata) hè statu disattivatu. In questu casu, se cuntinuate à guidà, perchè a funzione di u sistema di frenata hè stata affettata, u sistema elettronicu di distribuzione di a forza di frenata ùn aghjusterà più a forza di frenata di a rota posteriore. Durante a frenata, a rota posteriore pò bluccassi in anticipu o fà basculà a coda, dunque ci hè un risicu d'accidenti, chì devenu esse rivisti.
Quandu u veiculu hè in funzione, a luce d'avvertimentu ABS lampeghja o hè sempre accesa, indicendu chì u gradu di difettu hè diversu. U lampeghju indica chì u difettu hè statu cunfirmatu è memorizatu da l'ECU; Nurmalmente accesa indica a perdita di a funzione ABS. S'ellu si trova chì e prestazioni di frenata di u veiculu sò anormali durante a guida, ma a luce d'allarme ABS ùn hè micca accesa, indica chì u difettu si trova in a parte meccanica è in i cumpunenti idraulici di u sistema di frenata, micca in u sistema di cuntrollu elettronicu.
Indicatore di cuntrollu antiscivolo di 5 unità
L'indicatore di u sistema di cuntrollu antislittamentu di guida (ASR) hè cuncipitu cù un simbulu "△" in u cerchju.
Per esempiu, a vittura FAW Bora 1.8T hà a funzione di cuntrollu anti-slittamentu di guida. Quandu a vittura accelera, se l'ASR rileva a tendenza à u slittamentu di e rote, riducerà a coppia di uscita di u mutore spegnendu intermittentemente l'iniezione di carburante è ritardendu l'angulu di avanzamentu di l'accensione, in modu da aghjustà a trazione è impedisce à a rota motrice di slittassi.
L'ASR pò travaglià inseme cù l'ABS in ogni gamma di velocità. Quandu l'interruttore di accensione hè acceso, l'ASR hè attivatu automaticamente, chì hè a cusì detta "selezzione predefinita". U cunduttore pò annullà manualmente u cuntrollu anti-slittamentu di guida attraversu u buttone ASR nantu à u pannellu di strumenti. Quandu l'indicatore ASR nantu à u pannellu di strumenti hè acceso, indica chì l'ASR hè statu disattivatu.
In i seguenti casi, u sistema ASR deve esse disattivatu se hè necessariu un certu gradu di slittamentu di e rote.
(1) E rote sò dotate di catene da neve.
(2) E vitture si guidanu nantu à a neve o nantu à e strade morbide.
(3) A vittura hè bluccata in qualchì locu è hà bisognu di spustassi avanti è indietro per esce da i guai.
(4) Quandu a vittura parte nantu à una rampa, ma l'aderenza di una rota hè assai bassa (per esempiu, u pneumaticu drittu hè nantu à u ghjacciu è u pneumaticu manca hè nantu à a strada asciutta).
Ùn disattivate micca l'ASR s'è e cundizioni sopra menzionate ùn esistenu micca. Una volta chì a luce indicatrice ASR hè accesa durante a guida, indica chì l'unità di cuntrollu elettronicu (ECU) hà disattivatu u sistema antislittamentu di guida, è u cunduttore sentirà u volante pesante. Sicondu u principiu di funziunamentu di u sistema ABS / ASR, quandu u sistema falla, a trasmissione di u signale di u sensore di velocità di e rota serà interrotta, ciò chì influenzerà altri sistemi di cuntrollu di u veiculu chì anu bisognu di u signale di velocità di e rota per funziunà nurmalmente (cum'è u sistema di sterzu). Dunque, u fenomenu di u funziunamentu pesante di u volante sparirà solu dopu chì u fallimentu di l'ASR sia eliminatu.
6 indicatori di airbag
Ci sò trè metudi di visualizazione per l'indicatore di u sistema airbag (SRS): unu hè a parola "SRS", l'altru hè a parola "airbag", è u terzu hè a figura "l'airbag prutege i passageri".
A funzione principale di l'indicatore SRS hè di indicà s'ellu u sistema airbag hè in statu nurmale, è hà a funzione di autodiagnosi di i guasti. Sè a luce indicatrice SRS hè sempre accesa dopu chì l'interruttore di accensione hè statu giratu in a pusizione on (o ACC), è u codice di guastu hè visualizatu nurmalmente, indica chì a tensione di a batteria (o l'alimentazione di standby di l'unità di cuntrollu elettronicu SRS) hè troppu bassa, ma u codice di guastu ùn hè micca cumpilatu in a memoria quandu l'unità di cuntrollu elettronicu SRS hè cuncepita, dunque ùn ci hè micca codice di guastu. Quandu a tensione di alimentazione torna à a nurmalità per circa 10 secondi, l'indicatore SRS si spegnerà automaticamente.
Siccomu l'SRS ùn hè micca adupratu nurmalmente, serà ghjittatu una volta adupratu, dunque u sistema ùn mostra micca fenomeni di guastu in u prucessu d'usu cum'è l'altri sistemi di u veiculu. Deve fidà si di a funzione d'autodiagnosi per scopre a causa di u guastu. Dunque, a luce indicatrice è u codice di guastu di l'SRS sò diventati a fonte più impurtante d'infurmazioni nantu à i guasti è a basa di diagnosi.
7 luci di segnalazione di periculu
U signale di periculu hè adupratu per avvisà altri veiculi è pedoni in casu di guastu maiò di u veiculu o d'emergenza. U signale di periculu hè rapprisintatu da u lampeghju simultaneu di i signali di girata anteriori, posteriori, sinistri è destri.
U lampu di segnalazione di periculu hè cuntrullatu da un interruttore indipendente è generalmente sparte un lampeggiatore cù u segnali di direzione. Quandu l'interruttore di u lampu di segnalazione di periculu hè accesu, i circuiti di l'indicatori di direzione da i dui lati sò accesi à u listessu tempu, è l'indicatori di direzione anteriori, posteriori, sinistri è destri è l'indicatori di direzione nantu à u pannellu di strumenti lampeanu à u listessu tempu. Siccomu u circuitu di u lampu di segnalazione di periculu cunnetta u lampeggiatore à a batteria, u lampu di segnalazione di periculu pò ancu esse adupratu quandu l'accensione hè spenta è fermata.
8 indicatori di batteria
Indicatore luminosu chì mostra u statu di funziunamentu di a batteria. Si accende dopu chì l'interruttore hè attivatu è si spegne dopu chì u mutore hè avviatu. S'ellu ùn hè micca attivatu o attivatu per un bellu pezzu, verificate subitu u generatore è u circuitu.
9 indicatore di carburante
Una luce indicatrice chì indica una mancanza di carburante. Quandu a luce hè accesa, indica chì u carburante hè vicinu à esse esauritu. In generale, u veiculu pò viaghjà circa 50 chilometri da a luce à u puntu induve u carburante hè esauritu.
10 indicatori di fluidu di lavavetri
a luce indicatrice chì mostra a pruvista di liquidu lavavetri. Sè u liquidu lavavetri hè vicinu à finisce, a luce s'illuminarà per invità u pruprietariu à aghjunghje liquidu lavavetri in tempu. Dopu avè aghjuntu liquidu di pulizia, a luce indicatrice si spegne.
11 indicatore elettronicu di l'acceleratore
Questa lampada si vede cumunemente in i mudelli Volkswagen. Quandu u veiculu principia l'autoispezione, a lampada EPC serà accesa per parechji secondi è dopu si spegnerà. In casu di guastu, sta lampada serà accesa è deve esse riparata in tempu.
12 indicatori di fendinebbia anteriori è posteriori
Questu indicatore hè adupratu per visualizà e cundizioni di funziunamentu di i fari antinebbia anteriori è posteriori. Quandu i fari antinebbia anteriori è posteriori sò accesi, i dui fari sò accesi. In a figura, u display di i fari antinebbia anteriori hè à manca è u display di i fari antinebbia posteriori hè à diritta.
13 indicatore di direzzione
Quandu u signale di girata hè accesu, u signale di girata currispundente lampeggia à una certa frequenza. Quandu si preme u buttone di a luce d'avvertimentu à doppiu lampeghju, e duie luci s'illuminanu à u listessu tempu. Dopu chì a luce di u signale di girata si spegne, a luce indicatrice si spegnerà automaticamente.
14 indicatore di abbaglianti
Mostra s'ellu u faro hè in u statu di l'abbaglianti. Di solitu, l'indicatore hè spento. S'illumina quandu l'abbaglianti di u quadru di strumenti sò accesi è a funzione d'illuminazione momentanea di l'abbaglianti hè aduprata.
15 indicatore di cintura di sicurezza
A luce indicatrice chì mostra u statu di a cintura di sicurezza s'illuminerà per parechji secondi secondu i diversi mudelli, o ùn si spegnerà micca finu à chì a cintura di sicurezza ùn sia attaccata. Certe vitture averanu ancu un avvisu sonoru.
16 Indicatore di marcia O / D
L'indicatore di marcia O/D hè utilizatu per visualizà u statu di funziunamentu di a marcia overdrive di a marcia automatica. Quandu l'indicatore di marcia O/D lampeggia, indica chì a marcia O/D hè stata bluccata.
17 indicatore di circulazione interna
L'indicatore hè adupratu per mustrà u statu di funziunamentu di u sistema di climatizazione di u veiculu, chì hè spento in tempi nurmali. Quandu u buttone di circulazione interna hè attivatu è u veiculu spegne a circulazione esterna, a spia luminosa s'accenderà automaticamente.
18 indicatori di larghezza
L'indicatore di larghezza hè adupratu per mustrà u statu di funziunamentu di l'indicatore di larghezza di u veiculu. Di solitu hè spento. Quandu l'indicatore di larghezza hè acceso, l'indicatore s'accenderà subitu.
19 Indicatore VSC
Questu indicatore hè adupratu per mustrà u statu di funziunamentu di u VSC (sistema elettronicu di stabilità di a carrozzeria) di u veiculu, chì appare soprattuttu nantu à i veiculi giapponesi. Quandu l'indicatore hè accesu, indica chì u sistema VSC hè statu disattivatu.
20 Indicatore TCS
Questu indicatore hè adupratu per mustrà u statu di funziunamentu di u TCS (sistema di cuntrollu di trazione) di u veiculu, chì appare soprattuttu nantu à i veiculi giapponesi. Quandu a luce indicatrice hè accesa, indica chì u sistema TCS hè statu disattivatu.