B14-5703100 ASSEMBLEA TETTU APRIBILE
B14-5703115 TUBU DI GUIDA ANTERIORE - TETTU APRIBILE
B14-5703117 TUBU DI GUIDA POSTERIORE - TETTU APRIBILE
Una Chery Oriental EASTAR B11 cù un chilometraggio di circa 92000 km, vittura 4l. L'utilizatore hà signalatu chì u tettu apribile di a vittura hà cessatu di agisce di colpu.
Diagnosi di u difettu: dopu a messa in serviziu, u difettu esiste. Sicondu l'esperienza di riparazione di u veiculu, e cause principali di u difettu includenu generalmente a brusgiatura di u fusibile di u tettu apribile, danni à u modulu di cuntrollu di u tettu apribile, danni à u mutore di u tettu apribile, cortu circuitu o circuitu apertu di e linee pertinenti è interruttore di corsa di chjave bluccatu. Dopu l'ispezione, hè statu trovu chì u fusibile di u sistema di tettu apribile di u veiculu era brusgiatu. U tecnicu di manutenzione hà prima rimpiazzatu u fusibile, dopu hè surtitu è hà pruvatu à scendere da a vittura, ma u fusibile hè brusgiatu di novu. Sicondu u schema di u circuitu (cum'è mostratu in a Figura 1), u fusibile principale di u tettu apribile è di u parasole elettricu spartenu un fusibile di 20A. U tecnicu di manutenzione perEASTAR B11nel hà scollegatu successivamente i connettori di e linee pertinenti di u sistema di tettu apribile per l'ispezione, è u risultatu hè statu chì u difettu hè restatu u listessu.
À questu mumentu, u tecnicu di mantenimentu cunsidereghja chì hè prubabile chì u difettu sia causatu da u parasole elettricu. Dunque, cuntinuate à disconnectà u connettore di a linea di u parasole elettricu, è u difettu sparisce in questu mumentu. Dopu l'osservazione, si scopre chì l'utente hà ammucchiatu troppu cose à u parasole elettricu, ciò chì hà purtatu à l'inceppamentu di forza di u supportu di u parasole elettricu. Dopu avè cacciatu questi elementi è riaggiustatu a pusizione di u supportu, tuttu era nurmale è u difettu hè statu cumpletamente eliminatu.
Riassuntu di mantenimentu: questu difettu hè un difettu tipicu causatu da un funziunamentu impropriu di l'utente, dunque ùn duvemu micca solu riparà a vittura, ma ancu guidà l'utente per aduprà a vittura currettamente.