1 S22-8107030 RR ASSEMBLE HVAC
2 S22-8107719 ALLOGGIAMENTU -EVAPORATORE INFERIORE
3 S22-8107713 ASSEMBLE DI VENTILAZIONE - EVAPORATORE SUPERIORE
4 S22-8107710 ASSEMBLEA NUCLEU – EVAPORATORE
5 S22-8107730 ASSEMBLEA VENTILATORE DI GENERATORE
6 S22-8107717 ALLOGGIAMENTU-EVAPORATORE UPR
7 S22-8107731 RESISTENZA – CLIMATIZZATORE
8 S22-8112030 RR CRUSCOTTU DI CONTROLLU-CUNDIZIONATORE
9 S22-8107735 SUPPORTU DI FISSAGGIU - EVAPORATORE SUPERIORE
10 S22-8107939 MORSETTO
11 Q1840816 BULLONE
12 S22-8107737 ASSEMBLE DI CAVI – CLIMATIZZATORE
Struttura di l'evaporatore
L'evaporatore hè ancu un tipu di scambiatore di calore. Hè un dispositivu direttu per ottene aria fredda in u ciclu di refrigerazione. A so forma hè simile à u condensatore, ma più stretta, più chjuca è più spessa di u condensatore. L'evaporatore hè installatu daretu à u pannellu di strumenti in a cabina. A so struttura è l'installazione in u sistema di refrigerazione sò principalmente cumposte da tubi è dissipatore di calore. Ci hè una vasca d'acqua è un tubu di drenaggiu sottu à l'evaporatore.
1 funzione di l'evaporatore. A funzione di l'evaporatore hè opposta à quella di u condensatore. U refrigerante assorbe u calore è l'aria chì scorre per l'evaporatore hè raffreddata. Quandu u sistema di refrigerazione funziona, u refrigerante liquidu à alta pressione si espande per mezu di a valvula di espansione è a pressione diminuisce. Diventa vapore umitu è entra in u tubu centrale di l'evaporatore per assorbe u calore di u dissipatore di calore è di l'aria circundante. Durante u funziunamentu di l'evaporatore, per via di a riduzione di l'umidità relativa di l'aria, l'acqua in eccessu in l'aria si condensa gradualmente in gocce, chì saranu raccolte è scaricate fora di u veiculu per mezu di u tubu di uscita di l'acqua. Inoltre, per risparmià energia è fà chì l'aria di u ventilatore esca da u compartimentu, l'aria à bassa temperatura hè stata raffreddata per mezu di l'evaporatore, è poi mandata di novu in u compartimentu dopu u raffreddamentu (quandu u climatizzatore funziona, si aduttà a modalità di circulazione interna), è u climatizzatore di l'automobile hè circulatu ripetutamente, ciò chì pò micca solu raffreddà u compartimentu, ma ancu deumidificallu.
2 esigenze per l'evaporatore. A causa di u spaziu limitatu è di a pusizione di l'evaporatore (u cumpunente chì genera direttamente aria fredda o aria calda) in u veiculu, l'evaporatore deve avè e caratteristiche di alta efficienza di refrigerazione, dimensioni ridotte è pesu ligeru. Per u sistema cù valvula di espansione, u surriscaldamentu à l'uscita di l'evaporatore hè cuntrullatu da a valvula di espansione. Per u sistema cù tubu di valvula fissu, u separatore gas-liquidu daretu à l'evaporatore hè utilizatu per assicurà chì u compressore aspirà gas.
3 tippi d'evaporatore. L'evaporatore hà un tipu di segmentu, un tipu di cintura tubulare è un tipu laminatu.
1 segmentu hè evaporatore. U mudellu di utilità hà i vantaghji di una struttura simplice è di un trattamentu convenientu, ma l'efficienza di dissipazione di u calore hè scarsa.
Evaporatore à 2 tubi è nastri. Questu evaporatore hà una alta efficienza di trasferimentu di calore, chì pò esse migliorata di circa u 10% paragunata à u tubu.
3. Evaporatore à cascata. L'evaporatore laminatu hà duie piastre d'aluminiu cù forme di tratti cumplessi impilate inseme per furmà un tubu di refrigerante, è una cintura d'aluminiu di dissipazione di u calore à serpentina hè aghjunta trà ogni dui canali.