1 519MHA-1702410 DISPOSITIVU DI FORCELLA – RETROMARCIA
2 519MHA-1702420 SEDILE DI PASSU - RETROMARCIA
3 Q1840816 BULLONE
4 519MHA-1702415 PERNU DI TRAZIONE - INGRANAGGIO FOLLE
A retromarcia, cunnisciuta cumpletamente cum'è marcia indietro, hè una di e trè marce standard in a vittura. A marca di pusizione nantu à a cunsola di l'ingranaggi hè r, chì hè cuncipita per permette à u veiculu di fà retromarcia. Appartene à una marcia di guida speciale.
A retromarcia hè una marcia di guida chì tutte e vitture anu. Hè generalmente dotata di a marca di a lettera maiuscula R. Dopu chì a retromarcia hè inserita, a direzione di guida di u veiculu serà opposta à a marcia avanti, in modu da realizà a retromarcia di a vittura. Quandu u cunduttore move a leva di cambiamentu di marcia in a pusizione di retromarcia, a direzione di u corridore d'entrata di putenza à l'estremità di u mutore ferma invariata, è a marcia di uscita di retromarcia in l'internu di a scatula di cambiu hè cunnessa cù l'arburu di uscita, in modu da guidà l'arburu di uscita per corre in a direzione inversa, è infine guidà a rota per girà in a direzione inversa per a retromarcia. In u veiculu di trasmissione manuale cù cinque marce avanti, a pusizione di retromarcia hè generalmente daretu à a quinta marcia, chì hè equivalente à a pusizione di "sesta marcia"; Alcune sò impostate in a zona di marcia indipendente, chì hè più cumuna in i mudelli cù più di sei marce avanti; Altri saranu impostati direttamente sottu à a marcia 1. Spinghje a leva di cambiamentu di un stratu in giù è spustala in a parte inferiore di a marcia 1 originale per cunnette, cum'è a vechja Jetta, ecc. [1]
In e vitture automatiche, a retromarcia hè generalmente posta davanti à a cunsola di u cambiu, subitu dopu à a marcia P è prima di a marcia n; In una vittura automatica cù o senza marcia p, a marcia neutra deve esse separata trà a retromarcia è a marcia avanti, è a marcia R pò esse inserita o rimossa solu appughjendu u pedale di u frenu è premendu u buttone di sicurezza nantu à a maniglia di u cambiu o premendu a leva di u cambiamentu di marcia. Sti disinni di i pruduttori d'automobile sò per evità à u massimu l'usu impropriu da parte di i cunduttori.