1 QR519MHA-1701703 FR-RR BEARING – DIFFERENTIA
2 CSQ-CDCL DRIVEN GEAR - DIFFERENTIA
3 QR519MHA-1701701 HOUSING - DIFFERENTIA
5 QR519MHA-1701705 INGRANAGGIU DI TRASMISSIONE – CONTACHILOMETRI
6 QR519MHA-1701714 RONDELLA – PALLA
7 QR523-1701711 INGRANDAMENTU – DIFF PLANETARIU
8 QR523-1701712 ALBERU – PIGNONE DIFFERENZIALE
9 QR523-1701709 SD GEAR
10 LAVANDA CSQ-BZCLTP - SD GEAR
11 QR519MHA-1701713 PIN – ALBERU DI INGRANAGGIO PLANETARIU
12 QR519MHA-1701700 DIFFERENTIA ASSY
13 CSQ-TZDP WASHER – RR DIFFERENTIA BEARING RING OTR
1 A trasmissione hè situata daretu à u mutore, è u so alloggiamentu hè fissatu à u mutore da viti.
2. Funzione di trasmissione
1. Cambià u rapportu di trasmissione (determinate a velocità di a vittura chì avanza à a listessa velocità di u mutore)
2. Cambià a direzzione di a forza (marcia inversa)
3. Realizà a marcia neutra (marcia à u minimu in locu).
3. Sicondu a classificazione di a trasmissione, a trasmissione hè divisa in trasmissione manuale è trasmissione automatica, è a so leva di cambiu hè ancu diversa. Cum'è mostratu in a figura sottu, sapemu tutti chì l'automobile hè divisa in trazione anteriore è trazione posteriore. Per adattassi à questu, a trasmissione hè ancu divisa in trasmissione trasversale è trasmissione longitudinale. A trasmissione trasversale currisponde à a trazione anteriore è a trasmissione longitudinale currisponde à a trazione posteriore. Siccomu a cumplessità di a trasmissione automatica hè un pocu più alta, amparamu prima a cunniscenza di a trasmissione manuale, dunque quì vi spiegheremu a trasmissione manuale.
4. A cumpusizione di a trasmissione manuale hè generalmente cumposta da l'arburu d'entrata, l'arburu di uscita, l'arburu intermediu, u differenziale è u riduttore (l'assemblea differenziale di a trasmissione trasversale hè assemblata cù a trasmissione), ingranaggi, cuscinetti, sincronizatore, mecanismu di cambiamentu, forcella di cambiamentu, guarnizione d'oliu, oliu lubrificante, gusciu, flangia di uscita, ecc. Hè impurtante per noi capisce cumu realizà a sincronizazione di l'anellu di cambiamentu di marcia (mozzu di cambiamentu di marcia) è u manicu di cambiamentu di marcia (mozzu di cambiamentu di marcia) manualmente. In fatti, a realizazione di u cambiamentu hè di cunnette diverse marce è anelli sincroni attraversu u manicu di giunzione. Dopu, a putenza hè trasmessa à l'arburu di uscita attraversu u sincronizatore per realizà diverse uscite di marcia. Quandu si cambia, movemu a maniglia di cuntrollu di u cambiamentu, è dopu tiremu a forcella di cambiamentu nantu à a trasmissione per travaglià sottu l'azione di u cavu di cambiamentu. A forcella di cambiamentu move u manicu di giunzione nantu à u sincronizatore per realizà diversi cambiamenti di marcia.
5. A funzione di u dispusitivu autobloccante è interbloccante di a trasmissione manuale hè di impedisce à u veiculu di cambià o di sorte automaticamente da a marcia durante a guida (cum'è saltà direttamente da a marcia 2 à a neutra). A funzione di l'interbloccante hè di impedisce di cambià in duie marce à u listessu tempu (per esempiu, cambià in a marcia 1 è in a marcia 3 à u listessu tempu). Quandu a palla d'acciaio hè tirata da a manca di a scanalatura 2 à a scanalatura 1, u cambiamentu di marcia hè realizatu; In listessu modu, quandu si tira a scanalatura 3 à diritta, u cambiamentu di marcia hè ancu realizatu. In questu modu, sottu l'azione cumuna di a molla autobloccante è di a palla d'acciaio autobloccante nantu à a carcassa è a scanalatura nantu à l'arburu di a forcella di cambiamentu (a scanalatura hè attaccata cù a palla d'acciaio), u cambiamentu di marcia automaticu è u disinnestu automaticu di a marcia sò impediti efficacemente. A figura sopra mostra u dispusitivu interbloccante di una trasmissione manuale. Da a figura, pudemu vede chì hà trè alberi di furchetta di cambiamentu, u centru hè u pernu di bloccu è a sfera d'acciaio interbloccante, è a parte ombreggiata hè l'ughjettu chì cunnetta a furchetta di cambiamentu, in u quale hè installata a sfera d'acciaio interbloccante.
U so principiu di funziunamentu hè: quandu a forcella di cambiamentu superiore hè impegnata in una marcia (cum'è mostratu in a terza figura), a sfera d'acciaio interbloccante si moverà versu a forcella di cambiamentu media, si disimpegnerà da l'arburu di a forcella di cambiamentu superiore, è moverà u pernu di interbloccante in giù, in modu da bluccà l'arburi di a forcella di cambiamentu media è inferiore. Di cunsiguenza, a sfera d'acciaio interbloccante inferiore ùn pò più esse separata da a forcella di cambiamentu inferiore, in modu chì ùn pò più esse messa in marcia, è infine impedisce ch'ella sia messa in duie marce à u listessu tempu.