U Gruppu Chery hà cuntinuatu à mantene una crescita rapida in l'industria, cù un totale di 651.289 veiculi venduti da ghjennaghju à settembre, un aumentu di 53,3% annantu à l'annu precedente; l'esportazioni sò aumentate à 2,55 volte di u listessu periodu di l'annu scorsu. E vendite naziunali anu cuntinuatu à andà rapidamente è l'affari à l'esteru sò splosi. A struttura di "doppiu mercatu" naziunale è internaziunale di u Gruppu Chery hè stata cunsulidata. L'esportazioni anu rapprisentatu guasi 1/3 di e vendite totali di u gruppu, entrendu in una nova tappa di sviluppu di alta qualità.
L'ultimi dati mostranu chì Chery Holding Group (in seguitu chjamatu "Chery Group") hà avutu boni risultati à l'iniziu di e vendite "Golden Nine and Silver Ten" di quest'annu. In settembre, hà vendutu 75.692 vitture, un aumentu di 10,3% annantu à l'annu precedente. Un totale di 651.289 veiculi sò stati venduti da ghjennaghju à settembre, un aumentu di 53,3% annantu à l'annu precedente; frà questi, e vendite di veiculi à nova energia sò state 64.760, un aumentu di 179,3% annantu à l'annu precedente; l'esportazioni oltremare di 187.910 veiculi sò state 2,55 volte superiori à quelle di u listessu periodu di l'annu scorsu, stabilendu un record storicu è cuntinuendu à esse una marca cinese L'esportatore numeru unu per e vitture di passageri.
Dapoi u principiu di quest'annu, e principali marche di vitture di passageri di Chery Group anu lanciatu successivamente novi prudutti, nuove tecnulugie è novi mudelli di marketing, anu cuntinuatu à migliurà l'esperienza di l'utente è anu apertu novi aghjunte à u mercatu. Solu in settembre, ci sò stati 400T, Star Trek è Tiggo. Un'onda di mudelli blockbuster cum'è 7 PLUS è Jietu X90 PLUS sò stati lanciati intensamente, ciò chì hà purtatu à una forte crescita di e vendite.
A marca di alta gamma "Xingtu" di Chery s'indirizzava à u publicu "Visitatori", è hà lanciatu successivamente dui mudelli di "Big Seven-seater SUV di classe Concierge" Starlight 400T è SUV compactu Starlight Chasing in settembre, allargendu ulteriormente a quota di mercatu di i SUV di a marca Xingtu. À a fine d'aostu, u vulume di consegna di i prudutti Xingtu hà superatu quellu di l'annu scorsu; da ghjennaghju à settembre, e vendite di a marca Xingtu sò aumentate di 140,5% annantu à l'annu precedente. Xingtu Lingyun 400T hà ancu vintu u "5u postu in accelerazione in linea retta, avvolgimentu à cerchju fissu, frenata stradale cù acqua di pioggia, prova di alce è cumpetizione cumpleta di prestazioni in a stazione prufessiunale China Mass Production Car Performance Competition (CCPC) 2021 in settembre. One", è hà vintu u campiunatu cù una accelerazione di 100 chilometri in 6,58 secondi.
A marca Chery cuntinueghja à prumove a "strategia di u grande pruduttu unicu", cuncentrandu e so risorse superiori per creà prudutti esplosivi in segmenti di mercatu, è lancia a serie "Tiggo 8" è a serie "Arrizo 5". Micca solu a serie Tiggo 8 hà vendutu più di 20.000 veiculi à u mese, ma hè ancu diventata una "vittura glubale" chì si vende bè in i mercati esteri. Da ghjennaghju à settembre, a marca Chery hà ottenutu una vendita cumulativa di 438.615 veiculi, un aumentu di u 67,2% annantu à l'annu precedente. Trà questi, i novi prudutti di vitture passeggeri energetiche di Chery sò stati guidati da u mudellu classicu "Little Ant" è u SUV elettricu puru "Big Ant". Hà ottenutu un vulume di vendita di 54.848 veiculi, un aumentu di u 153,4%.
In settembre, Jietu Motors hà lanciatu u primu mudellu lanciatu dopu l'indipendenza di a marca, a "Happy Family Car" Jietu X90 PLUS, chì hà allargatu ulteriormente i limiti di l'ecosistema di viaghju "Travel +" di Jietu Motors. Dapoi a so creazione, Jietu Motors hà ottenutu vendite di 400.000 veiculi in trè anni, creendu una nova velocità per u sviluppu di e marche SUV d'avanguardia di a Cina. Da ghjennaghju à settembre, Jietu Motors hà ottenutu vendite di 103.549 veiculi, un aumentu di 62,6% annantu à l'annu precedente.
Dopu à i campi di l'elettrodomestici è di i telefoni intelligenti, u vastu mercatu esteru diventa una "enorme opportunità" per e marche automobilistiche cinesi. Chery, chì hè stata "in mare" per 20 anni, hà aghjuntu un utilizatore esteru ogni 2 minuti in media. U sviluppu mundiale hè passatu da "l'uscita" di i prudutti à "l'entrata" di e fabbriche è di a cultura, è dopu à "a crescita" di e marche. I cambiamenti strutturali anu aumentatu sia e vendite sia a quota di mercatu in i mercati chjave.
In settembre, u gruppu Chery hà cuntinuatu à ottene un record di 22.052 veiculi, un aumentu di 108,7% annantu à l'annu precedente, superendu a soglia d'esportazione mensile di 20.000 veiculi per a quinta volta durante l'annu.
Chery Automobile hè sempre più ricunnisciuta in parechji mercati di u mondu. Sicondu u rapportu AEB (Associazione di l'Imprese Europee), Chery hà attualmente una quota di mercatu di 2,6% in Russia è hè à u 9u postu in vulume di vendite, classificandosi prima trà tutte e marche automobilistiche cinesi. In a classifica di e vendite di vitture passeggeri in Brasile d'aostu, Chery s'hè classificata ottava per a prima volta, superendu Nissan è Chevrolet, cù una quota di mercatu di 3,94%, stabilendu un novu record di vendite. In Cile, e vendite di Chery anu superatu Toyota, Volkswagen, Hyundai è altre marche, classificandosi seconde trà tutte e marche automobilistiche, cù una quota di mercatu di 7,6%; in u segmentu di u mercatu di i SUV, Chery hà una quota di mercatu di 16,3%, classificandosi per ottu mesi consecutivi prima classificata.
Finu à avà, u Gruppu Chery hà accumulatu 9,7 milioni d'utilizatori mundiali, cumpresi 1,87 milioni d'utilizatori stranieri. Cù l'entrata di u quartu trimestre in a fase di "sprint" di l'annu cumpletu, e vendite di u Gruppu Chery daranu ancu inizio à un novu ciclu di crescita, chì si prevede di rinfrescà u so record annuale di vendite.
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2021