1 M11-1703010 ALLOGGIAMENTU-MECANISMU DI CONTROLLU DI CAMBIU DI MARCIA
2 A11-1703315 PIN
3 B11-1703213 GUARNIZIONE
4 Q40210 RONDELLA
5 B11-1703215 MORSETTO-ALBERU FLESSIBILE
6 A21-1703211 BARACKET-ALBERU FLESSIBILE
Shift hè l'abbreviazione di "metodu di funziunamentu di a leva di cambiamentu", chì si riferisce à u prucessu di funziunamentu in u quale u cunduttore cambia continuamente a pusizione di a leva di cambiamentu cù u cambiamentu di e cundizioni di a strada è di a velocità di u veiculu attraversu tutti l'aspetti di u muvimentu psicologicu è fisiologicu. In u prucessu di guida à longu andà, hè statu spartu da e persone per via di u so nome concisu è direttu. Usu assai frequente. Inoltre, quantu hè abile l'operazione (in particulare a vittura cù trasmissione manuale) affetta direttamente a sicurezza di guida di e persone.
In generale, u "metodu di funziunamentu di a leva di u cambiamentu" hè limitatu solu à a "leva di u cambiamentu" stessa; U cambiamentu include micca solu u "metodu di funziunamentu di a leva di u cambiamentu", ma ancu tutti i prucessi di cumpurtamentu psicologicu è fisiologicu, cumprese a stima di a velocità nantu à a premessa di ghjunghje à l'ubbiettivu (cambiamentu di velocità).
esigenza tecnica
I requisiti tecnichi di u cambiamentu di marcia ponu esse riassunti in ottu parolle: puntuale, currettu, stabile è rapidu.
Tempestivu: capisce u timing di cambiamentu adattatu, vale à dì, ùn aumentate micca a marcia troppu prestu o ùn riduce micca a marcia troppu tardi.
Currettu: a cuuperazione di u pedale di a frizione, u pedale di l'acceleratore è a leva di u cambiamentu deve esse curretta è coordinata, è a pusizione deve esse precisa.
Stabile: dopu avè cambiatu in una nova marcia, rilasciate u pedale di a frizione in tempu è in modu stabile.
Rapidu: movesi rapidamente per accurtà u tempu di cambiamentu, riduce a perdita di energia cinetica di u veiculu è riduce u cunsumu di carburante.
classificazione
Cambiamentu manuale
L'impurtanza di a frizione ùn pò esse trascurata sè vo vulete guidà liberamente. Quandu guidate, ùn appughjate micca u pedale di a frizione è ùn mette micca u pede nantu à u pedale di a frizione in nisun altru mumentu, salvu quandu avete bisognu di appughjà u pedale di a frizione per parte, cambià è frenà à bassa velocità.
Funziunamentu currettu à l'avviamentu. À l'avviamentu, l'essenziali di u funziunamentu di u pedale di a frizione sò "unu veloce, dui lenti è trè ligami". Vale à dì, alzà u pedale rapidamente à l'iniziu di u sollevamentu; Quandu a frizione hè in semi-ligame (in questu mumentu, u sonu di u mutore cambia), a velocità di sollevamentu di u pedale hè ligeramente lenta; In u prucessu da u ligame à a cumbinazione cumpleta, alzà lentamente u pedale. Mentre alzà u pedale di a frizione, abbassà gradualmente u pedale di l'acceleratore secondu a resistenza di u mutore per fà chì a vittura parte senza intoppi.
Funziunamentu currettu durante u cambiamentu di marcia. Quandu si cambianu e marcie durante a guida, u pedale di a frizione deve esse premutu è alzatu rapidamente per evità u semi-leveraggio, altrimenti accelererà l'usura di a frizione. Inoltre, fate attenzione à currisponde cù l'acceleratore durante u funziunamentu. Per fà u cambiamentu lisciu è riduce l'usura di u mecanismu di cambiamentu di trasmissione è di a frizione, si raccomanda u "metodu di cambiamentu di a frizione à dui pedi". Ancu s'è u funziunamentu di stu metudu hè cumplessu, hè un bonu modu per guidà è risparmià soldi.
Usu currettu quandu si frena. Durante a guida di a vittura, eccettu chì u pedale di a embrague deve esse premutu per frenà à bassa velocità è parcheghjà, u pedale di a embrague ùn deve esse premutu per frenà in altri casi.
U cuntrollu manuale di e marce hè relativamente cumplessu, è ci sò alcune cumpetenze è cunsiglii. A chjave per perseguità a putenza hè di capisce u timing di cambiamentu è fà chì a vittura acceleri efficacemente. Teoricamente, quandu u mutore hè vicinu à a coppia massima, l'accelerazione hè a megliu.
Cambiamentu di fermata automaticu
Fermata è cambiamentu automaticu, cuntrullatu da urdinatore, faciule da operà.
1. Quandu si guida nantu à una strada piana, aduprate generalmente a marcia "d". Sè vo guidate nantu à una strada affollata in a zona urbana, passate à a marcia 3 per ottene più putenza.
2. Maestru di u cuntrollu di u frenu assistitu da u pede sinistro. Sè vo vulete cullà una corta pendenza prima di entre in u parcheghju, pudete cuntrullà l'acceleratore cù u pede drittu è appughjà u frenu cù u pede sinistro per cuntrullà u veiculu per avanzà pianu pianu è evità una collisione posteriore.
U selettore di marcia di a trasmissione automatica hè equivalente à u selettore di marcia di a trasmissione manuale. Hà generalmente e seguenti marce: P (parcheghju), R (retromarcia), n (neutru), D (avanti), s (o 2, vale à dì marcia à 2 velocità), l (o 1, vale à dì marcia à 1 velocità). L'usu currettu di queste marce hè particularmente impurtante per e persone chì guidanu veiculi à trasmissione automatica. Dopu à l'iniziu, sè vo vulete mantene una bona prestazione d'accelerazione, pudete sempre mantene una grande apertura di l'acceleratore, è a trasmissione automatica aumenterà à una marcia più alta à una velocità più alta; Sè vo vulete guidà senza intoppi, pudete alzà delicatamente u pedale di l'acceleratore à un mumentu adattatu, è a trasmissione cambierà automaticamente in su. Mantene u mutore à bassa velocità à a stessa velocità pò ottene una migliore ecunumia è una sensazione di guida tranquilla. In questu mumentu, premete delicatamente u pedale di l'acceleratore per cuntinuà à accelerà, è a trasmissione ùn tornerà micca immediatamente à a marcia originale. Questa hè a funzione di u cambiamentu in su anticipatu è di u cambiamentu in giù ritardatu cuncipitu da u designer per impedisce cambiamenti frequenti. Sè vo capite sta verità, pudete gode di u piacè di guida purtatu da a trasmissione automatica à vuluntà.